Επισκόπηση
Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Διάφορα είδη αγαθών απαλλάσσονται από την επιστροφή. Ευπαθή αγαθά όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι οικεία ή είδη υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Επιπλέον μη επιστρεφόμενα είδη:
- Δωροκάρτες
- Προϊόντα λογισμικού με δυνατότητα λήψης
- Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.
Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές:
Κάθε στοιχείο που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοσηs.
- Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
- CD, DVD, VHS κασέτα, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή εγγραφή βινυλίου που έχει ανοιχτεί.
- Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
- Κάθε στοιχείο που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφές
Μόλις ληφθεί και ελεγχθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι έχουμε λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής, εντός συγκεκριμένου αριθμού ημερών.
Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές χρημάτων
Αν δεν έχετε λάβει ακόμα επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό λογαριασμό σας.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος πριν από την επίσημη δημοσίευση της επιστροφής χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την ανάρτηση μιας επιστροφής χρημάτων.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο elisavet.eshop@gmail.com.
Εκπτωτικά είδη
Μόνο τα προϊόντα κανονικής τιμής μπορούν να επιστραφούν. Τα εκπτωτικά είδη δεν επιστρέφονται.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση elisavet.eshop@gmail.com
και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Παράσχου Αχ. 16, 18454, Νίκαια, Αττική.
Δώρα
Αν το προϊόν επισημάνθηκε ως δώρο όταν αγοράστηκε και στάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας αποσταλεί ταχυδρομικά μια δωροεπιταγή.
Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας την δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή δώρου και θα μάθει για την επιστροφή σας.
Επιστροφές αποστολής
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε το προϊόν σας στη διεύθυνση του καταστήματος μας.
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.
Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει. Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλιση αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας γία για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές